Broertje of zusje - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Broertje of zusje - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Broertje of zusje

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

17 Augustus 2007 | Nederland, Wervershoof

Het is even stil geweest. Druk, druk druk, jullie kennen het wel. Daarnaast hebben we nu ook de eerste 3 maanden van de zwangerschap van Chris achter de rug. Inderdaad. Fu Ni krijgt een broertje of een zusje.Vandaar ook dat Chris zich de afgelopen maanden niet geheel optimaal voelde. We verwachten in januari ons 2e kindje. Zo heb je niets, en zo heb je een huis vol! Chris voelt zich inmiddels weer goed en begint er al echt zwanger uit te zien. Fu Ni merkt daar allemaal nog niets van. Ze doet het harstikke goed. Ze begint al lekker naar ons toe te trekken (soms zelfs wel even te veel).
Ik zal als toetje nog even wat foto's toevoegen. Ook de foto van het shirtje wat Fu Ni aan had, toen we de oma's gingen vertellen dat Chris zwanger is met het opschrift: Ik word zus. Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje en zijn we druk bezig met de voorbereiding van kermis en van de doop. Ik hoop jullie allemaal tijdens doopviering of de receptie te mogen zien. Jullie zijn in ieder geval van harte welkom.
Groeten, Peter

  • 17 Augustus 2007 - 10:46

    Tante Marian V.R.:

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een fijne verrassing. Ik vind dit erg leuk. Geniet er ook van, deze zwangerschap deze duurd maar 9 maanden hoor. Heel veel geluk.
    Tante Marian.

  • 26 Augustus 2007 - 17:33

    Jeroen En Esther:

    Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. We hopen dat jullie een hele leuke, bijzondere dag hebben gehad vandaag (26-09-07)!

    Groetjes!!!

  • 26 Augustus 2007 - 18:16

    Fiene:

    Hallo gezinnetje
    We willen jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap! Dit is wel een verrassing, hoor! Het is namelijk drie maanden geleden dat jullie in China zaten. Heel bijzonder. Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet van je dikker wordende buikje, Christa. En Peter en Fu Ni mogen meegenieten...

    Groetjes van Elodie, Tonny en Fiene

  • 10 September 2007 - 19:08

    Marlies:

    Wat leuk! Zwanger. Hartelijk gefeliciteerd. Hebben jullie straks een groot gezin.

    Groetjes uit Amsterdam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 31662

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: