Het laatste bericht.... - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Het laatste bericht.... - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Het laatste bericht....

Door: Peter en Christa

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

04 November 2007 | Nederland, Wervershoof

Eindelijk weer eens een bericht. Dat is het voordel als je wat langer wacht, er is genoeg te melden! Sinds het laatste bericht is Fu Ni jarig geweest en gedoopt. Dit hebben we gevierd met een receptie in het Fortuin. Mensen, allemaal van harte bedankt voor alle belangstelling en cadeau's. Alle giften zijn op de spaarrekening van Fu Ni gestort. Onze kleine meid is inmiddels ook vaste gast op het kinderdagverblijf. Sinds enkele weken verblijft ze daar 3 dagen per week. Het is alle dagen weer een feest om haar af te mogen halen. Het is een heerlijk gezicht om haar met wijd gespreide armpjes op je af te zien lopen. Het gaat heel erg goed met haar, ondanks de vele snotneuzen. Ze loopt al door het hele huis en begint nu ook gezellig te brabbelen. Uiteraard is haar temperament niet verdwenen en hebben we soms onze handen vol aan haar.
Het was ook geweldig om te zien hoe de andere China-kinderen van onze reis het deden. Tijdens de eerste reünie konden we bijna alle kinderen (en ouders) weer eens zien. Het is dan natuurlijk leuk om te vergelijken en dan moet je toch constateren dat Fu Ni de leukste van het stel is (in ieder geval voor ons, maar wij zijn een beetje bevooroordeeld)
Christa is inmiddels ook duidelijk zichtbaar zwanger. Ook dat gaat gelukkig goed, maar we merken wel dat veel zaken moeilijker gaan dan normaal. Dit is dan ook een mooi moment om dit dagboek af te sluiten en ons nu ook, naast Fu Ni, te gaan bezig houden met ons aankomende kindje. We willen jullie dan ook allemaal nogmaals van harte bedanken voor alle aandacht en medeleven.

Groeten, Peter, Christa en Fu Ni.

• 06 November 2007 - 13:37

Lieve Allemaal:

Mooi stel zijn jullie samen! We hebben de site vanaf het begin gevolgd en we hebben ervan genoten! Wij wensen jullie alle goeds voor de toekomst en veel geluk met de zwangerschap en straks de geboorte van een nieuw leven. Een broertje of zusje voor Fu Ni...heel bijzonder allemaal!

Groetjes van Jeroen, Esther, Diego & Laura

• 07 November 2007 - 13:41

Oma Tiny:

Heel erg bedankt voor alle berichtjes van de afgelopen maanden. We keken zo even over jullie schouders mee.Fijn dat FuNi er een maatje bij krijgt. We hopen dat alles goed gaat.Jullie boffen maar met haar en zij had het niet beter kunnen treffen. We zijn trots op jullie. gr. oma Tiny en opa Jan.

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.