Even voorstellen - Reisverslag uit Fuzhou, China van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Fuzhou, China van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

05 Mei 2007 | China, Fuzhou

Ni hao, ik ben Fu Nichao roepnaam Fu Ni. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Waarschijnlijk woon ik nu bij mijn pleegouders in Fuzhou in de provincie Jiangxi. (Als je op de landkaart hiernaast klikt, wijst het puntje van de tekstballon waar ik woon). 20 Mei ontmoet ik mijn nieuwe papa en mama in Nanchang de hoofdstad van Jiangxi. Dat zal wel even wennen worden voor ons alle drie, of eigenlijk voor ons alle 30! Er worden die dag in Nanchang namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter. Erg spannend voor ons allemaal.

  • 09 Mei 2007 - 09:25

    Cees En Hannie:

    Christa en Peter, we worden er koud van en er staan tranen in onze ogen, nu we Fu Ni haar site openen wat een spanning voor jullie, maar we kunnen jullie online volgen en dat doen we zeker.We wensen jullie een voorspoedige en dat jullie maar snel Fu Ni in jullie armen mogen sluiten. Liefs H+C

  • 13 Mei 2007 - 10:50

    Ton En Gré:

    Christa en Peter,

    Wij volgen jullie ook en vinden dat ontzettend leuk, om er zo bij betrokken te zijn.
    Lieve groetjes en geniet van elk moment.


  • 15 Mei 2007 - 12:42

    Ans:

    Christa en Peter,heel veel succes de komende 2 weken ik en dat jullie daarna kunnen genieten van jullie lieve dochter groetjes liefs ans

  • 17 Mei 2007 - 09:05

    Esther Van Velzen:

    Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen, dat de reis meeviel?!
    Nog even en dan zien jullie je dochter!! Wat een vreselijk mooi vooruitzicht!

    gr. Esther

  • 17 Mei 2007 - 09:19

    Christa En Peter:

    Hallo Allemaal,
    Bedankt voor jullie berichtjes. Gezellig hoor om jullie reacties te lezen nu we in Beijing zitten. Om 9.30 uur nederlandse tijd zijn we in het Radison SAS hotel gearriveerd. In China is het 6 uur later. We hebben eigenlijk onze nachtrust overgeslagen maar na een heerlijke opfrisbeurt in de badkamer, en een kommetje chinese thee zijn we weer klaar voor het avondeten. Echt chinees eten met nog 13 andere stellen. Wordt vast supergezellig. Jullie horen het zeker.
    Bedankt en tot ... Jah hoe noem je dit eigenlijk? Is dit nou chatten?
    Groetjes uit Beijing

  • 18 Mei 2007 - 08:23

    Tante Marian:

    Christa en Peter wat spannend allemaal.
    Geniet van jullie tijd in China.
    veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 31578

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: