De toekomstige papa en mama van Fu Ni - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu De toekomstige papa en mama van Fu Ni - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

De toekomstige papa en mama van Fu Ni

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

09 Mei 2007 | Nederland, Wervershoof

Aan dit stukje wordt nog gewerkt
Hallo wij zijn Peter en Christa de toekomstige ouders van Fu Ni Chao. Op 26 maart zijn we 's morgens gebeld met een voorstel door de bemidelingsorganisatie wereldkinderen. Peter zat op dat moment in gesprek en had zijn voice mail aan staan. In de Dars was ingebroken waarbij niet alleen het alarm maar ook de telefoonlijnen uitgeschakeld waren. Je snapt het al, net op dat moment even niet te bereiken. Gelukkig sprak B. in op de voice mail. Ik heb haar teruggebeld met de vraag niets te zeggen omdat we het graag samen wilde horen, tegelijkertijd. 's Middags had ze geen tijd voor een persoonlijk gesprek, de envelop konden we wel af halen. We hebben hem gezellig bij Sjaak open gemaakt. Een heel pak papier met info over haar eet-, slaapgewoontes en gezondheid maar het allereerste zochten we in dat dikke pak naar haar voorstel foto. Het was een hele verrassing toen we haar zagen. Een dikke bos met haar en een bolle toet, Hollands welvaren! Op de foto is ze 16 weken, als we haar krijgen bijna 9 maanden. Een stuk jonger dan we verwacht hadden. Dus wel even omschakelen. Wat hoe eet slaapt wel/geen maxi cosi? kindje van 9 maanden
Moeders, vriendinnen en marktplaats bedankt. In no time hebben jullie help wat nu, bij ons om weten te zetten in komt wel goed en komt tijd komt raad.
Inmiddels is het nu 1 week voordat we afreizen naar Beijing en de voorbereidingen zijn nog in volle gang.
Gisteren de box neergezet. De kat nu al in paniek omdat zijn etensbak wel 50 cm verplaatst is, het is nogal een pietlut maar wel erg lief. De kinderkamer was een paar weken voor het voorstel al klaar, Peter heeft daar echt onwijs zijn best op gedaan en het ziet er dan ook geweldig uit. De foto's van haar kinderkamer zijn ook naar China op gestuurd in de hoop dat ze bij haar pleegouders terecht komen zodat ook zij kunnen zien waar hun Fu Ni Chao straks terecht komt. Maar helaas het blijft altijd een verrassing of het pakketje niet zoek raakt bij de douane. Hopelijk horen we er nog iets van.

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.