Gezellig gezinnetje - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Gezellig gezinnetje - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Gezellig gezinnetje

Door: Christa en Peter

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

03 Juni 2007 | Nederland, Wervershoof

Jippie, we zitten gezellig met zijn drietjes aan het ontbijt. Fu Ni eet een korstloos, aan blokjes gesneden broodje jam, en Papa priekt wat met een beschuitje (meer kan zijn arme maagje nog niet aan) en ook mama eet jam op brood. Wat gezellig, zo zijn we echt een gezinnetje. Na het ontbijt is dan ook eindelijk het gezinsmoment aangekomen waarbij we met zijn drieën kunnen genieten van de kraammand. Eerder lukte dit gewoonweg niet. Hier wilden we toch echt even met zijn drietjes van kunnen genieten. Op ieder cadeau staat een toepasselijk rijmpje. Papa leest het eerste voor en haalt de plakband los, Fu Ni scheurt dan met veel plezier het papier er af. Het is een heel mooi fotoalbum. Er volgen nog enkele cadeaus. Het topstuk is een Nijntje. Wanneer je aan haar koortje trekt, klinkt het voor ons bekend "hoog op de top van een wolk". We schieten spontaan in de tranen. Het zal de jetlag en de griep wel zijn.

Na het ontbijt doen we verwoede pogingen om de bende op te ruimen. Het huis is na het uitpakken van de koffers in no-time verandert in een enorme puinhoop. Gelukkig laat onze lichamelijke gesteldheid het ook vandaag niet toe dat we de puinhoop geheelop kunnen ruimen. Dus gaan we met z'n drieën rond het middaguur weer naar bed.

Helaas hebben we hiermee dan ook wel weer de hoogtepunten van deze zondag gehad. Hopelijk morgen beter.

Groeten.

  • 04 Juni 2007 - 10:15

    Esther Van Velzen:

    Het lijkt erop dat jullie aan de beterende hand zijn! Gelukkig maar. Nu kunnen jullie echt een gezin worden! Bijzonder hoor!
    Ik vond het geweldig op Schiphol. Een brok in m'n keel. Het deed ons alletwee heel veel.

    groetjes!

  • 04 Juni 2007 - 14:39

    André En José:

    Peter en Christa,
    Gefeliciteerd met jullie dochter.
    Geniet er maar lekker van.
    (zoals aan de ontbijttafel)
    Groetjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31747

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: