Hartstikke Oma - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Hartstikke Oma - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Hartstikke Oma

Door: Christa en Peter

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

05 Juni 2007 | Nederland, Wervershoof

Mama is vandaag erg vermoeid van al dat hoesten en ziek wezen. 's Morgens eerst even de huisarts gebeld. Volgens mij had ik daar vandaag een afspraak voor Fu Ni gemaakt voordat we weggingen. Maar ik had dat duidelijk nergens neergezet, of was ik het alleen maar van plan geweest? De assistente zoekt, maar kan niets vinden. O nou, mocht u nog ergens een afspraak vinden, dan heb ik hem bij deze afgebeld. Ik kan niet komen. Ik ben namelijk ziek ziet u! De assistente van de huisarts lacht en wenst me van harte beterschap!

Fu Ni heeft tot vanmorgen liggen spoken. Ze wil nu alleen nog maar slapen, terwijl wij rechtop in bed zitten en zij tegen onze borstkas ligt. Ze valt wel in slaap, maar als je haar in bed legt, schiet ze onmiddelijk weer krijsend wakker. Mama trekt dit tot een uur of 1 en valt dan uitgeput in slaap. Papa heeft om half 4 een triomf moment. Dan pas slaapt ze in haar eigen bedje. Haar eigen bedje staat 50 cm van ons bed vandaan. Ik wist niet dat je ook alleen 's nachts een klampkind kunt hebben. Goed voor de hechting, slecht voor je gezondheid. Met dit chronisch slaaptekort wordt ik duidelijk niet beter. Vandaag is het dan ook vaderdag. Papa wandelt vanmorgen met haar naar oma de Boer. Daar slaapt Fu Ni op de bank met haar hoofd voorover bij haar tenen. Een koddig gezicht. Hier overigens geen enkel probleem om in slaap te komen.
's Avonds komt oma Tiny. Die heeft ronduit heimwee naar haar kleindochter. Ze speelt met Fu Ni, doet haar heerlijk in badje, kleed haar aan en leest haar Nijntje en Nina voor!
Oma Tiny heeft duidelijk ervaring. Al snel valt onze Fu in slaap en kunnen we haar in haar bedje leggen.

Het is wel heel erg leuk om de moeders zo lekker oma te zien zijn.

Eens kijken of we nu weer eens een langere nacht kunnen maken....

Groeten, Christa

  • 13 Juni 2007 - 18:57

    Fam Vd Pol:

    beste mensen,
    Bij deze wens ik jullie heel veel geluk met jullie prachtige dochter.
    ik zelf ben ook aanenomen op de leeftijd van een half jaar uit India.En we hebben een dochter van 10 maanden.Dus leef met jullie mee.succes!!!

    Tahira vd Pol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 31747

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: