Vaderdag - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Vaderdag - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Vaderdag

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

18 Juni 2007 | Nederland, Wervershoof

Beste allemaal,

In tegenstelling tot Christa, die nog niet in aanmerking kwam voor moederdag vanwege het feit dat we toen nog geen kind hadden, heb ik het genoegen mogen beleven van vaderdag omdat ik nu bijna een maand ervaring heb als vader.

Fu Ni gaf mij het mooist denkbare cadeau: ze werd namelijk om half 9 wakker, na een redelijk rustige nacht. Daarna werd ik verrast met ontbijt op bed en cadeautjes. Van Fu Ni een afdruk van voeten en handen en van Chris een weegschaal (is dat een hint?). De vorige is gesneuveld toen we de koffers wilden wegen. Die waren dus duidelijk te zwaar....

Bovendien heb ik een wit t-shirtje (voor Fu Ni)gekregen, met enkele textielstiften. De tekst is: Papa is ....... Het is de bedoeling dat ik de tekst moet afmaken. Het eerste wat ik had bedacht is papa is moe, maar om daar Fu Ni nu mee de straat op te sturen...... Als iemand een suggestie heeft, dan hoor ik dat graag.

Alles bij elkaar een hele ervaring, zo'n eerste vaderdag.

Groeten, Peter

  • 19 Juni 2007 - 11:42

    Tante Marian V.R:

    Hartelijk gefeliciteerd papa.
    Volgend jaar kan Fu Ni praten laat haar verhaal dan nog maar een horen, dus goed je best doen papa.

  • 23 Juni 2007 - 19:22

    Tante Annie:

    Beschuit met blauwe muisjes
    Hoera,weer een neefje voor Fu Ni zijn naam is Pepijn.
    Pepijn is geboren op dinsdag 19 juni 2007 om 17.15 uur
    Hij is de zoon van Stefan en Annemarie en het kleine broertje van Jelmer en Senne.
    Het is een pracht van een kind, is 49 cm en weegt 3500gr
    We zijn de zeer trotse Opa en Oma......
    Heel veel groetjes van ons,
    Piet en Annie Reus

  • 26 Juni 2007 - 15:15

    Tiny:

    Papa Peter is al een papa met ervaring!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 31745

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: