Alles goed - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu Alles goed - Reisverslag uit Wervershoof, Nederland van Fu Ni Boer - WaarBenJij.nu

Alles goed

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fu Ni

06 Juli 2007 | Nederland, Wervershoof

Het grote nieuws van vandaag is, dat er eigenlijk helemaal geen nieuws is. Er is werkelijk niets bijzonders te melden. Alles gaat hier zoals het hoort. Fu Ni slaapt inmiddels de hele nacht door. Ze is verhuisd van onze slaapkamer naar haar eigen kamertje. Het moeilijk slapen gaan is inmiddels ook achter de rug. Ze slaapt nu meestal al voordat we beneden zijn. Vervolgens slaapt ze dan de hele nacht door..... Overdag is ze nog steeds heel levendig. Ze kan zichzelf al optrekken en zo gaan staan. Ze heeft ook al haar eerste zelfstandige stapjes gedaan. Ze poept nog steeds op de pot maar plassen doet ze nu in de luier.
Ze eet inmiddels met de pot mee en ze lust tot nog toe alles. Hoewel ongeveer de helft van het voedsel naast haar mond terecht komt en grotendeels in het haar eindigd, is ze toch een goede eetster.
Zoals gezegd, alles helemaal normaal dus.
Gisteren hebben we een schommel gekocht. Ze vindt het helemaal geweldig als ik haar in mijn armen heen en weer schommel. Zij houdt dat alleen veel langer vol dan ik. De oplossing lag dus voor de hand. Alleen, nu moet de schommel nog ergens hangen. Hij zal wel in de serre komen. Ik hoop dat de balken sterk genoeg zijn.....
Wordt vervolgd. Groeten, Peter

  • 06 Juli 2007 - 21:45

    Ccoos En Gon:

    Geniet maar heerlijk van alle mooie momenten

  • 07 Juli 2007 - 10:55

    CHANTAL ARTZ:

    heerlijk joh, dat jullie de nachten terug hebben!! liefs, chantal

  • 08 Juli 2007 - 10:15

    Marian Van Stralen:

    Fijn de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.

    Fu Ni kan best wel trots zijn op haar ouders.

    Groetjes uit BOZ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fu Ni

Hallo, ik ben Fu Nichao. Op 6 september 2006 ben ik geboren in China. Op dit moment woon ik bij mijn pleegouders in Fuzhou. 16 Mei vliegen mijn aanstaande papa en mama naar Beijing waar ze 17 mei aankomen. 19 Mei vliegen ze door naar de provincie Jiangxi naar de hoofdplaats Nanchang. In Nanchang zal ik op 20 Mei mijn nieuwe papa en mama uit Wervershoof ontmoetten. Dat is voor ons alle drie vast even wennen, of eigenlijk voor ons alle 30! Op 20 mei worden er namelijk 10 gezinnen verrijkt met een zoon of dochter.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 31750

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: